كسب موفقيت در كار

اهوش‌ترين كارآفرين‌ها براي موفقيت در كسب و كار و زندگي كم‌تر روي كمپين‌هاي يك‌باره تاكيد خواهندكرد و براي مشتريان مرجعي مناسب خواهندبود.

براي كسب موفقيت در كار چه نكاتي را بايد رعايت كنيم؟ با اين مقاله همراه باشيد.

شما مي‌توانيد با ايجاد محتواي ارزشمند كه آدم‌ها به آن نياز دارند يا به آنها علاقه دارند، اين كار را بكنيد، هم‌چنين بايد مطمئن شويد اين محتواها را به‌طور مرتب و قابل پيش‌بيني عرضه مي‌كنيد.

داشته‌هاي‌تان را هم‌سو كنيد.

براي موفقيت در كسب و كار و زندگي از تلاش‌هاي بازاريابي برخط‌تان فهرست تهيه كنيد: وب‌گاه‌تان، صفحات فيس‌بوك، حضور در توييتر، گروه‌هاي لينكدين، اينستاگرام، يوتيوب، وبلاگ، اسلايدشر، خبرنامه‌ي ايميلي و غيره.

حالا به فهرست‌تان نگاه كنيد: آيا همه‌ي داشته‌هاي‌تان از منظر برندسازي و لحن صدا هم‌سو هستند؟ (به عبارت ديگر، اگر در ابزارهاي بازاريابي‌تان لوگوي شركت‌تان را قرار ندهيد، آيا مردم مي‌فهمند مال شما است؟)

اگر بله: ادامه بدهيد. اگر نه: از خودتان بپرسيد آيا بايد همه‌ي اين تلاش‌ها را دنبال كنيد يا دارند شما را از تمركز روي چيزي اثربخش‌تر دور مي‌كنند. هم‌چنين در نظر داشته‌باشيد چگونه مي‌توانيد پيام‌تان را در اين مجراها بهتر كنيد تا عملكرد قوي‌تري داشته‌باشند.

استيون هونان، بازارياب، پيشنهاد مي‌كند با متن پايين صفحه، متن فراخواني به اقدام و تعيين سطح، نوشتن و لحن صدا شروع كنيد. هونان اين كار باعث بهبود سودآوري اين مجراها و داشتن كسب و كاري موفق مي‌شود، و تجربه‌ي كاربر را از وب‌گاه و مجراهاي اجتماعي شما بهتر مي‌كند.

قبل از افزايش تقاضا، توزيع را بالا ببريد.

هرچند من طرفدار ايجاد محتواهاي بي‌نهايت خوب به عنوان اساس برنامه‌ي بازاريابي‌تان هستم، اما اين فقط يك طرف معادله است. طرف ديگر، ‌توزيع است و بايد براي آن تلاش‌هاي خلاقانه‌تان را تقويت كنيد.

تمركز روي مشتركين و مخاطبان كمك مي‌كند نيرومحركه‌تان را به‌دست بياوريد، ما بايد روش‌هاي ديگر را هم، از قبيل ترويج هزينه‌دار، يا توزيع از طريق افراد بانفوذ يا مخاطبان موجود، در نظر داشته‌باشيد.

پژوهشي كه در موسسه‌ي بازاريابي محتوايي و متخصصان بازاريابي انجام شد نشان مي‌دهد بازارياب‌هايي كه از مدل بنگاه به بنگاه استفاده مي‌كنند.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.